Langkau ke kandungan utama

PANAS! BEKAS JUARA AKADEMI FANTASIA MENGAKU JALIN HUBUNGAN SONGSANG?!!

Sekadar gambar hiasan

Penyanyi Faizul Sany, 30, mendedahkan dia pernah cuba dipikat lelaki tetapi situasi itu dapat diatasi dengan tidak melayan kehendak individu berkenaan.

Berkongsi lanjut mengenai hal itu, pelantun lagu Perempuan ini menyatakan dia pernah diajak menjalinkan hubungan songsang atau sejenis beberapa kali. Bagaimanapun, dia cepat menyedari perkara itu lantas mengelak daripada terus terjebak.

"Saya belum terfikir tentang cinta lagi dan sekarang mahu fokus pada kerja dulu. Saya tetap lelaki sejati dan tidak bermaksud saya tidak bercinta, saya ini tidak suka pada perempuan," katanya kepada Malaysian Digest.

Menurutnya, dia menyedari niat lelaki yang mempunyai hubungan songsang menerusi cara bersalam termasuk perbualan telefon.
"Ada lelaki menelefon saya dan mengajak keluar bersama tetapi saya tidak melayannya. Apabila sudah banyak kali hampir terkena, saya sudah boleh mengesan dan mengatasinya.

"Saya sebenarnya tidak kisah berkawan dengan sesiapa asalkan ikhlas tetapi jika individu itu mempunyai niat lain, lebih baik saya mengelak daripada terus berkawan," katanya.

Juara Akademi Fantasia 2013 berkata, hubungan cinta bukan sesuatu yang baru padanya apatah lagi pernah gagal dalam perhubungan sebelum ini dan mengakui pengalaman lalu banyak mengajarnya menjadi lebih matang.

"Hubungan cinta sebelum ini tidak dapat diteruskan kerana bekas teman wanita saya tidak memahami kerjaya saya yang sentiasa sibuk. Saya bukan mahu mengatakan saya seorang yang kuat bekerja tetapi kerjaya menuntut saya tidak mempunyai banyak masa untuk bersamanya," katanya.

Ditanya mengenai ciri-ciri wanita pilihan, anak jati Tawau, Sabah ini menyatakan dia tidak memilih dari segi fizikal asalkan gadis itu seorang yang memahami.

"Saya tidak memilih, asalkan cukup sifat dan memahami," katanya.

Menyentuh tentang perkembangan kerjaya, Faizul bersyukur apabila perjalanan seninya berjalan lancar dan lebih menggembirakan sebaik album sulungnya mendapat respon positif dalam kalangan peminat. Namun, dia mengakui ramai peminat lebih mengenali lagu nyanyiannya berbanding dirinya.

"Mungkin sebab tahun pertama saya dalam industri hiburan ini, saya lebih banyak menghabiskan masa di dalam studio untuk kerja pembikinan album.


Faizul Sany

"Namun, saya bersyukur kerana rezeki semakin murah dan lagu saya juga tersenarai sehingga menjadi juara beberapa carta radio tempatan dan Singapura," katanya yang akan turut menjayakan persembahan Hafiz & Friends Showcase yang akan berlangsung di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur, pada 25 Januari ini.

- mD

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Sendiri Tangkap Isteri (Kakak Kepada Kak KM) Sedang Berdua-Duaan Dengan Skandal

Nama Kak KM sering sahaja dikaitkan dengan pelbagai kontroversi termasuklah dengan seorang ustaz selebriti terkenal tempoh lalu. Tetapi kali ini, kakaknya yang mesra dengan nama gelaran Kak Nona pula membuatkan ramai terkejut selepas tersebar mengenai masalah rumah tangga dihadapinya. Suami boleh tipu…CCTV kau tak boleh tipu Nona Menerusi akaun instagram nama Pak Aedy iaitu ‘suaminya’, lelaki berkenaan telah membongkarkan siri perselingkuhan Kak Nona yang ditangkap berdua-duaan dengan ‘skandalnya’ dalam rumah sama. Kelihatan wajah mereka dalam keadaan serba salah namun masih sangat tenang menghadapi ‘terjahan’ ini. Bukan satu, malahan banyak posting lain yang dimuat naik sehingga membuatkan wanita itu digambarkan ibarat isteri bermasalah. View this post on Instagram video A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edyca

[Video] Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar..!!

Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya. Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai. Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar..

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar | Isteri, Norhayati Abdul Mutalib tahun tidak pernah rasa malu mahu menyatakan bahawa dia sangat bangga dengan apa yang dimiliki oleh suaminya malah menafikan bahawa wanita akan menderita kesakitan jika mempunyai suami yang alat kelaminnya luar biasa. Malah kalau nak cari yang dapat menandingi saiz suami saya dalam masyarakat kita, pastinya susah.